sobota, 3 lipca 2010

magdzia0107

Imię:Magdalena
Imię TŻ:Łukasz
Miasto:Mysłowice
Szkoła:GWSH Katowice
Praca:prowadzenie grupowych ubezpieczeń / z zawodu kosmetolog
Hobby:filmy / jazda na rowerze / najbardziej to biżuteria z filcu
Data urodzenia:07.01.1987
Data urodzenia TŻ:15.03.1989
Od kiedy jesteśmy razem: 06.07.2004

Data ślubu: planowany na 23 lub 30 czerwiec 2012
Data zaręczyn: 01.01.2010
Pierścionek: żółte i białe złoto z brylancikiem z YES














Historia Zaręczyn: sylwester / sztuczne ognie / on klęknął i się oświadczył :)

Sala (cena menu/link): na oku Lari Mysłowice / Santana Mysłowice
Zespół/DJ:
Fotograf (nazwisko/link): http://www.agnieszkamandal.com/pl/about
Kamerzysta:
Dekoracje:
Świadkowie: świadkowa - siostra moja lub mojego TŻ / świadek mój kuzyn lub brat mojego TŻ tylko, że jest już żonaty
Samochód/dorożka/ motocykl i inne środki transportu: auto retro
Obrączki: coś prostego, klasycznego, jeszcze nie oglądałam
Suknia (model/zdjęcie):
Tort(zdjęcie): nie wiem, ale na pewno z jakimiś ludzikami śmiesznymi tzn np Pani Młoda łapie swojego Pana Młodego na wędkę / na pewno nie jakieś zimne ognie na nim
Bukiet(zdjęcie): na pewno nie róże i na pewno nie zwisający
Zaproszenia(zdjęcie): rękodzieło
Fryzura (zdjęcie):na pewno nie kok czy tez jakieś inne upięte fryzury odkrywające moje uszy (kompleks)
Makijaż (zdjęcie): delikatny
Garnitur TŻ (zdjęcie):
Piosenka na I taniec: ciężko zdecydować / albo odwalimy szopkę z Dirty Dancing jak jedna para na youtube / albo remix wolna piosenka, a następnie coś szybkiego / albo coś całkiem spokojnego, ale nie wiem jaka piosenka

Coś o mnie: pracuje / studiuję zaocznie uzupełniające magisterskie / wykonuje biżuterię z filcu / czekam na mój ślub :)
Jak poznałam TŻ: na obozie w Pleśnej (okolice Kołobrzegu) jechałam tam w celu odzyskania poprzedniego chłopaka, a wróciłam z moim TŻ :) i nie żałuję, bo tamten jest już dzieciaty i żonaty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz