sobota, 4 września 2010

Madziuniusia

Imię: Madzia
Imię TŻ: Michał
Miasto: Kielce
Szkoła/praca: Wszechnica Świętokrzyska kierunek: turystyka i rekreacja// Hotel La Mar- Recepcjonistka
Hobby: Wizaż!
Data urodzenia: 20.06.1989
Data urodzenia TŻ: 03.03.1987
Od kiedy jesteśmy razem: 22.02.2006 godz 18.01
Data ślubu: 1.09.2012
Data zaręczyn: brak:P
Pierścionek:
Historia Zaręczyn:
Sala (cena menu/link):
Zespół/DJ:
Fotograf (nazwisko/link):
Kamerzysta:
Dekoracje:
Świadkowie:
Samochód/dorożka/ motocykl i inne środki transportu:
Obrączki:
Suknia (model/zdjęcie):
Tort(zdjęcie):
Bukiet(zdjęcie):
Zaproszenia(zdjęcie):
Fryzura (zdjęcie):
Makijaż (zdjęcie):
Garnitur TŻ (zdjęcie):
Piosenka na I taniec: chyba Kindla- Z kimś takim jak Ty
Coś o mnie: Jakbym miała taki guziczek RESTART w menu ŻYCIE to bym go chętnie nacisnęła... Jedyne co bym zostawiła to miłość TŻ-a.
Jak poznałam TŻ: fotka.pl spotkaliśmy się, ale jak sie pozniej przyznal, kompletnie mu sie nie podobałam. A pozniej przepisalam sie z pewnych wzgledow do szkoly do ktorej on chodził i go w sobie rozkochałam W ferie zimowie przyjechał do mnie, oczywiście wszystko jako kolega no i lezelismy sobie chyba ze 4 godziny i patrztylismy sobie w oczy, ale nic wiecej. I jak pojechalam z nim odprowadzic go na przystanek, stalismy, czekalismy na autobus i punkt 18.01 jak autobus podjechał to TŻ mnie pocałował

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz