środa, 25 listopada 2009

Asia_1987


Imię: Asia
Imię TŻ: Łukasz
Miasto: Jaworzno
Szkoła/praca: Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu, kierunek-Administracja
Europejska
Hobby: wszystkiego po trochu :)
Data urodzenia: 11.01.1987
Data urodzenia TŻ: 15.02.1988
Od kiedy jesteśmy razem: 27.11.2004

Data ślubu: jeszcze nie wiadomo
Data zaręczyn: jak wyżej :)
Pierścionek:
Historia Zaręczyn:

Sala (cena menu/link):
Zespół/DJ:
Fotograf (nazwisko/link):
Kamerzysta:
Dekoracje:
Świadkowie:
Samochód/dorożka/ motocykl i inne środki transportu:
Suknia (model/zdjęcie):
Tort(zdjęcie):
Bukiet(zdjęcie):
Zaproszenia(zdjęcie):
Fryzura (zdjęcie):
Makijaż (zdjęcie):
Garnitur TŻ (zdjęcie):
Piosenka na I taniec:

Coś o mnie:
Jestem zwykłą dziewczyną, która stara się być jak najczęściej
uśmiechnięta. Moją największą zaletą jest optymizm. Zawsze staram się
znależć jakieś dobre strony nawet w najgorszych sytuacjach. :) Natomiast
moją największą wadą jest chyba to, że jestem bardzo uparta. Muszę
postawić na swoim chociażby nie wiem co sie dzialo. :)

Jak poznałam TŻ:
Mojego TŻ znałam z widzenia już jakiś czas, gdyż mieszkamy niedaleko
siebie. Jednak bliżej poznałam go na weselu mojej najbliższej kuzynki.
Rozmawialiśmy, tańczyliśmy, na drugi dzień spotkaliśmy się na
poprawinach i na tym się skończyło. Następnym razem spotkaliśmy się na
weselu mojego najbliższego kuzyna i jego siostry. Znowu rozmawialiśmy,
tańczyliśmy. Na oczepinach ja złapałam welon, a on musznik. :) Potem
znowu spotkaliśmy się na poprawinach. Jednak na tym się nie skończyło.
Po weselu zaczęliśmy się spotykać, najpierw z naszymi wspólnymi
znajomymi, a potem coraz częściej sami. Aż w końcu pewnego cudownego
dnia, 27 listopada 2004 roku, siedząc wieczorem u mnie w domu,
zostaliśmy szczęśliwą parą. :) I tak jest do dziś. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz